mamma

Min mamma är bäst. ibland undrar jag hur hon orkar med mig, för jag hade fan aldrig orkat om jag vore hon. så många gånger jag stått och skrikit på henne utan anledning utan att hon visat sig sur, och alla gånger jag kallat henne så fula grejer i onödan. alla gånger hon bara kommit in i mitt rum och jag skrikit åt henne att gå. allt hon ställt upp med för mig, jag hade inte kunnat ha en bättre mamma. varje gång jag e ledsen finns hon där, även fast jag skriker med gråten i rösten att jag inte e ledsen och att hon ska gå så stannar hon. alla gånger jag flytt ifrån henne för att sen komma tillbaka till henne. kommer ihåg den gången jag var så ledsen och arg så jag kastade en sallad dressing rakt i hennes ansikte, trots det blev hon inte arg. jag har betett mig som skit så många gånger, och de är de sista hon förtjänar.

under min period jag hade när jag var 12-13 så var du den enda som aldrig tröttnade på mitt tjat och min depression, du var den som kramade mig när jag grät på nätterna. dig hade jag aldrig klarat mig utan, och dig kommer jag aldrig att klara mig utan heller. du är bäst


Kommentarer
Postat av: mamma

Emma du är min vackra vackra prinsessa!!! Med ett hjärta av guld!! Jag älskar dig ALLTID!!!

2011-09-16 @ 18:23:46

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0