om vi båda dör imorgon, så höll vi vårat löfte om ett föralltid.

Haloj. har inte pallat blogga förns nu, jag hade halvdag idag. när man har det så tänker man såhär ''hur fan hade jag orkat att gå i sklan hela den här dagen?'' så jag slutade typ vid 12 ..? imorgon är det idrottsdag, att gå en mil och sen orjentera (stavning?) gör mig inte särskilt peppad.

var nyss ute och tog ut pengar i regnet, fick en droppe rakt i pannan intressant va! och idag oskade det, hanna trodde de var ett tecken på jordens undergång som tydligen är på lördag.... haha. pinsamt för han som påstår det om de inte händer. han påstår även att han läst de i bibeln, frågan är har han läst rätt? för där står det tydligen att ingen ska veta när jorden går under.. jaja




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0