Svar på frågor!

Cha, känner mig fett cool, varför är jag det?
Svar: för att du är cool, johanna.

Om du fick ångra en sak som du gjort, vad skulle det vara? x)
Har du gjort deeeeet?(du fattar x}) Och i så fall gjorde det ont? :0 x3
Svar: att jag inte åkte en station för att träffa jesper & kom hem för sent. ist för de gick jag hem & där var mitt förhållande förstört igen. du menar sex va? haha, jadu. go ask your mama. nej men pröva haha.

hur länge har du & emelie vart på g/tsm/hållt på?:D:D
krammiizzzz
Svar: tjoho, jag har hållt på eller hur man ska säga med emelie i ett halvår typ..


Jag gillar mig själv<3
men seriöst då: när kommer du till gbg? :))))))))
Svar: jag gillar också dig. den gången du vill bli min älskling

HARRU HAFT SEX?!
Tacksam för svar.
Svar: ja de har jag! coolt va?!?!

du och emelie e så söta:D e du kärr???
Svar: tack! jajamen det är jag

schja
vilken hårfärg tycker du att du passar bäst i?
har du mycket pengar hemma?
har du en pyjamas? (är den fin?)
Svar: tjoho. blondt faktiskt, jag har väl normalt med pengar;) haha nej jag har ingen speciell pyjamas.


Fan är du så jävla söt för ?!
nej driver men nu tar vi en seriös fråga, vad har du för planer iframtiden ?
vad e din favorit rätt ?
Visst är ängskolan en bra skola som man verkligen trivs i -.-
PUSSSSS!<3
Svar: du är söt! jag vet inte. min högsta önskan är ju att få sjunga. gud ingen aning vad de är för nåt. haha ja ängskolan är jag inte alls lite trött på -.-

Du är ju bisexuell, dras du mer till killar eller tjejer? eller spelar det inte så stor roll när det gäller könen? =)
& en annan fråga, jag har sätt på en bild tidigare, kanske i somras så hade du på dig en tröja som hade svarta armar och var vit från bröstkorgen och neråt, kommer du möjligen ihåg vart du köpt den? =)
tacksam för svar!
Svar: tjoho. helt ärligt dras jag mer till tjejer nu förtiden. jag kan se en kille tex om jag är med någon kompis så säger hon ''shiit vad snygg'' & jag bryr mig inte ett skit typ. men om jag ser någon snygg tjej går jag & glor som en jag vet inte vad. jag har vart kär i två killar i mitt liv, och blivit intresserad av två killar (samma som dom jag vart kär i asså) & resten av min tid så har de typ vart tusen tjejer som jag intresserat mig på. när jag var mindre, tro de eller ej. så kommer jag ihåg att jag såg en tjej jag kollade på hela tiden & tyckte hon var så söt haha. sen tänkte jag ''åh nej jag är lebb åh nej'' för inga killar intesserade mig alls. så alltså, jag dras mer till tjejer. hmmm.. jag vet inte vilken du pratar om, men om du kollar igenom i min blogg & sen hittar den så kan du ju kommentera igen! puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh baby

2011-03-09 @ 13:14:59
URL: http://heyyoana.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0