Spanien idag!

Idag åker jag till mina finaste. mamma badar just nu så hon ska bara fixa sig, sen åker hon & lämnar mig på arlanda. jag är så jävla glad, har nog aldrig vart så här lycklig som just nu, jag ska äntigen få träffa dom igen.

tänk er själva, att dom som ni umgås med varge dag flyttar till spanien. & så kommer dagen då ni vet att ni ska få träffa dom igen. jag kommer aldrig vilja åka hem, jag ska ha så kul & jag ska äntligen få krama & pussa dom igen. de här är de bästa som har hänt mig, helt ärligt. en vecka som kommer göra mitt liv så mycket bättre. att få lugna ner mig med all skola & allt de där och träffa dom. jag har gått & längtat sen december. & nu är dagen här. jag satt & hade damp hemma hos ogge igår, och idag är de den 14de mars. kan inte fatta det.


någon dag efter dom flyttat, kommer ihåg hur olycklig jag var här. efter bilden togs så strömmade de tårar. men idag är jag lycklig.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0