Så många vänner har jag känt, ingen som jag riktigt behövt nej.. Men jag går inte isär när jag går med dig.

Kom nydligen hem från staden. hängde på plattan(haha) & träffade lite folk. CONSTANCE bland annat! woho längesen man såg henne. sen träffade jag johanna som töjt sin septum en aning & ska göra det ännu mer trevlans. jag & ahlem köpte chai latte mycket trevligt. sen kände jag för att åka hem & nu är jag hemma.

är så jävla trött efter denna dag, obeskrivligt. höll på att somna i soffan på dagiset medans alla snorungar sprang runt & fortsatte leka, borde inte de vart dom som vart trötta? tydligen inte. jaja.

fick en bild på johanna iallafall.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0