jag vet att jag gjort denna för..

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN : Emma kristin elisabeth mårtensson
FÖDD : på bb ha-ha
BOR: näckrosen som ligger i sundbyberg
SMEKNAMN : typ inget men isf säger folk emsi eller ngt
FAMILJ : två brorsor mamma&pappa
INTRESSEN : träffa folk & inte plugga hah..
SKOLA : ängskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : oja
ÅNGRAT NÅGOT: JAAAAAAAA
LJUGIT : hm, nej tror jag inte.
SVIKIT NÅGON : nej
KÄNNT DIG SÄMST : nejdå!
GRÅTIT : som en idiot på planet hem från spanien.
SKRATTAT : gud ja!
VARIT SJUK : hm nej
VARIT UTOMLANDS : JAPP!

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA :
nej ;D
SKRATTAR DU OFTA : haha varge dag
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: hah nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : klart jag har

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: inte funnit just denna månad.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : gud nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: kanske de
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: japp
OM JA, VEM : emelie
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : haha räknar inte direkt
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: japp
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: japp(!)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : bryr mig inte
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : längre än mig eftersom jag e dvärg hah
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: omg who the hell cares
FÅR DU MÅNGA KILLAR : kanske de

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: brunt
ÖGON FÄRG: blå grå grön.?
LÅNGT ELLER KORT HÅR : kort -.-
SNYGG ELLER FUL: sexig skoja.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: ja fast jag skulle vilja ha andra armar
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: söt säger dom typ
ELLER TVÄRTOM? : nej :D
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR: japp
SMINKAR DU DIG: japp
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: haha finare med!;)

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0