Hemma..

jag kan beskriva hur jobbigt det är att vara hemma igen med att jag grät mig själv till söms på flygplanet helt för mig själv & blev erbjuden gratis cola för jag grät i tre timmar.
men ångrar inte en sekund av denna resa. de går inte att beskriva vad jag gjort men kan ge stödord haha.

denna resa har jag.
  • gråtit av glädje
  • gråtit av sorg
  • spytt
  • skrattat så min mage gjort ont
  • fått mina byxor sönderdragna (idioter)
  • skämt ut mig som in i helvete.......
  • inte kunna hållt mig för skratt när alla spanskar tänkte pussa mig på kinden eftersom man hälsar så där
  • ätit kebab till frukost varge dag förutom typ två dagar.
  • haft så ont i magen så jag slängt mig ner på golvet från sängen
  • pusssssssaats haha.
  • blivit halvt döv pga alla raketer&smällare
  • pratat en jäävla massa med främmlingar
  • märkt att ingen kan engelska i spanien haha.

och här e inte ens hälften av alla typ 100 bilder.

vid någon resturang

emelie&jag

jag&emelie

vi tre

kerstin & jag

vi tre!

kerstin & jag inne på någon toa

viii tre

emelie&jag

emelie&jag

kerstin&jag

haha polisen alex jag&kerstin

emelie&jag

hahahhah palau eller vad de hette <3333333333333333333 älskade att sitta där hah!

jag & kerstin i någon park



HAAAAAAAHA. emelie höll på & drev med mig så kolla vad snett jag kollar.

jag kerstin & några snyggingar..haha

emelie fick va själv på bilden HAH!

emelie&jag


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0