de finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig

Mia kom till mig senare idag & nu ska hon sova här, eller.. hon sover redan. mamma & jag var i kista idag & handla inför resan till spanien, som för övrigt är imorgon eftersom klockan är efter tolv (!!!!) på väg till kista på tåget satt mamma och snackade om att jag inte fick gå iväg på flygplatsen när jag är själv sen (som om jag skulle det-.-) men då var de iaf en kille brevid som jobbade på arlanda som hörde allt & lugnade ner mamma haha!

Men iaf så är jag med mia nu (ofixad så jag ser ut som fan) & hon sover typ på mig. ska väcka henne nu för jag vill inte röka själv. puss


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0