you can't laugh at the same joke again and again, but why do you keep crying over the same thing over and over again?

Haloj. bloggade inte igår, orkade inte hehe vaknade väldigt sent & satt bara hemma. men idag blir de grejer! haha skoja, men jag ska till grönalund idag med vanessa. någon som vart där ännu? jag säger det igen, de nya blåatåget skrämde skiten ut mig haha. men de ska bli roligt att gå på grönan med min gamle goa vän hah, de enda som skrämmer mig är att hon antagligen kommer tvinga mig upp i frittfall idag igen -.-

trust me, om jag aldrig hade vart världens bästa vän med vanessa i typ 4:an så hade jag nog inte åkt ett skit på grönan. vanessa är typ den modigaste personen jag känner när de gäller karuseller. så i fyran tvingades jag åka allt haha, som tillexempel fritfall.. jag grät hela vägen upp HAHA!

vanessa & jag i fyran.



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0