två grejer jag ogillar

bara för jag inte har något att blogga om man ska aldrig hata de e ett starkt ord, men ogilla saker kan man göra!

  • ordet älskling - fine ifall man säger de lite på driv till sina vänner, eller i ett förhållande när man e vuxen. men folk i min ålder som säger älskling till varann låter så.. äckligt (tycker jag) haha, när mitt ex kalla mig älskling så kändes det typ som om vi vore gifta.. asså... jag tycker typ de låter gubbigt, vuxet & äckligt. visst kan jag säga typ ääääälskliiiing till mina vänner, men aldrig i ett förhållande. tycker de låter typ som ''älskling, kommer du & lägger dig, älskling hämtar du barnen på dagis, älskling lagar du maten ikväll''
  • folk som har minst g i alla ämnen men klagar på sina betyg - självklart fattar jag att man alltid vill göra bättre ifrån sig än vad man redan gjort när man har rätt bra betyg, men jag som har kassa betyg kan säga att jag klagar faktiskt inte, jag har anledning till det, visst kan jag fatta om man klagar när man har ig (jag känner väl såhär för jag själv har dåliga betyg, hade jag haft rätt bra betyg hade jag säkert gjort likadant'' men när folk säger typ ''åh jag hade mvg nu har jag vg :'('' så tänker jag typ ''äeh håll käften vg e också bra''

    (en bild på mig och en saknad jessica bara för att)

Kommentarer
Postat av: Jessica

men älskling då :) haha<3

2011-07-01 @ 21:45:56
URL: http://pillerochpaljetter.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0