i love you more than i could ever promise

tjabatjena. hård dag! men sen är de bara halvdag imorgon och sen fotbollsmatchen 9:orna mot lärarna. inga mer lektioner! annars mår jag bra, trött som in i helvete bara och har råka paja en knapp på min dator, kul!
vill att min mor ska komma hem och göra mig häppi.

vad händer i helgen gott folk?
de flesta av er får väl sommarlov redan imorgon.. medans bängskolan får det den 15de!:D jag vill dra någonstans och göra nått i helgen. ska fråga matilda, skulle kanske träffa jouline också. jaja hade bra

imorse.. trodde smarta emma att de var kallt ute. för de såg så ut och de blåste på hennes balkong. sen ska de sjävlklart bli typ hundra grader. KOLLA LIKSOM VAD JAG HAR FÖR TRÖJA!

fina betty

hahaha, jag & felicia.

jag!

lorina & jessica!

gullerumpor..

jessica & jag





Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0