friday im in love

förlåt för 0 blogg. var på grönan igår med vanessa, hade bloggat om jag hade haft kamera med mig(!!) men nej smarta emma glömmer den hemma. förövrigt, var berädda på att de nya blåatåget skrämde slag på mig och vanessa haha, vi skrek som galningar och andra gången blundade jag hela vägen. man var så oberädd på vad som skulle hända de var nog därför.

idag stack jag med matilda till stan. vi hade det trevligt, förutom att jag vart yr som in i helvete jag vet inte varför. var det på grönan igår också, okej nu kanske ni tänker att jag vart yr av karuseller men nej de vart jag inte haha. men matilda fick med sig någonting som hon ångrade att hon köpte sen. vi drog till mig och åt lite sen drog hon hem och nu sitter jag här som en tönt. har kollat på anagina show, gamla avsnitt. haha jag älskar malak asså! & bettan. jaja vi hörs snart för nu ska jag röka!





Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0