be with someone who knows exactly what they have when they have you, not someone who will realize it after they've lost you

haloj! vaknade rätt sent idag hehe så har inte fixat klart mig förns nu, ska träffa massa folk ikväll. de ska bli trevligt eftersom jag haft typ två hemmakvällar i rad nu & de räcker för mig faktiskt!

asså vilket förjävligt väder, de åskade hörde jag! vill bara att de ska vara sol så man kan sitta ute sent med vänner, eller så man kan åka till landet och ha kul på fotbollsplanen med mina landet kompisar som vanligt. men nej! nu har man haft 6 dagars lov och de har bara regnat och regnat..

Såhär ser emma ut när hon har oplattat och nytvättat hår!



& såhär ser hon ut när de e plattat med löshår!




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0