komplex

de finns nog ingen som inte har komplex för någonting. jag tex, jag har mest komplex för mina armar, jag har alltid velat ha smalare armar, för jag tycker de e skit snyggt med smala armar, påstår inte att jag har tjocka armar direkt, men jag gillar dom inte särskilt mycket. men man får väl vänja sig istället.

men alla borde ju något dom gillar med sig själva! ellerhur? jag gillar mitt ansikte faktiskt. haha eller okej jag är nöjd med mitt ansikte jag behöver inte ändra de om man säger så (fast de hade ju endå vart svårt att ändra på hehe) och sen så är jag faktiskt nöjd med min mage! visst ibland när jag har mens eller ätit en massa så sväller den upp haha, men annars så.

min mage! ( den ser lite sne ut eftersom jag råkar stå lite snett hehe.


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej :) fin blogg du har! allt bra med dig idag? :)

2011-07-05 @ 16:57:07
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Em.

Hej hej



Allt bra med dig en dag som denna?



Kram

2011-07-05 @ 17:51:58
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Mamma

DU E HEEELT PERFEKT!!!!!

2011-07-11 @ 14:18:56

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0