One look at you baby can make everything alright u make everything alright

Jag tror inte du anar hur mycket jag saknar dig, jag tror ingen anar hur mycket jag saknar dig, jag trodde aldrig jag kunde sakna någon såhär mycket. ditt leende och ditt skratt gjorde mig alltid glad, att bara få vara med dig gjorde min dag så mycket bättre.

saknar att skratta med dig, och saknar att se dig skratta. jag kände sån trygghet när jag var med dig, och jag kände att jag ville vara din vän föralltid. kommer ihåg en gång hos mia, när du såg på mig att jag var nära på att gråta, du tog ut mig i trapphuset, jag grät och du tröstade mig. du gjorde mig glad på några sekunder. du anar inte hur glad jag är över att få lärt känna dig, du har verkligen satt spår i mitt hjärta, jag kommer alltid minnas dig oavsett vad.

kommer ihåg när du och jag gick runt i gamla stan för att hitta ett cafe vi skulle sitta på, emelie ahlem & maria var hemma hos maria medans. vi gick runt där i typ en halvtimma haha, tillslut så satte vi oss på cafe kronan. vi älskade att vara där, vi gick alltid dit. kommer ihåg när vi blev utslängda där ifrån för att du smakade av mattias öl, och emelie tog av kaffet vi alltid trott vart gratis. när vi gick därifrån sa jag till dig ''undra vad dom hade sagt om dom visste vad du och jag gjorde på toaletten'' sen satte vi oss på bryggan och du och jag hade det verkligen roligt den dagen. vi sprang runt och skrek och den där killen filmade oss haha remember?

önskar att jag kunde spola tillbaka tiden, önskar jag hade kramat om dig oftare för jag önskar så jävla mycket att jag kunde göra det just nu. jag saknar dig mer & mer för varge dag som går, jag har varit utan dig i snart 3 månader, det är rekord, rekord på tid & rekord på saknad & rekord på sorg.

att säga hejdå till sin bästavän, till vännen som jag visste att jag kunde prata med, till hon som alltid kunde göra mig så glad var så jävla jobbigt. kommer ihåg att jag stog där, med ögonen fylld av tårar. jag sprang och kramade dig, vi grät tillsammans & jag ville aldrig släppa taget. men jag var tvungen, jag ville inte släppa taget om dig jag ville bara stå kvar där och krama dig så att du stannade kvar hos mig. det var så jävla jobbigt att behöva släppa taget för att du skulle åka.

snart ses vi, jag kan inte sluta längta, och jag kan inte sluta sakna dig. glöm aldrig bort hur mycket jag älskar dig.
emma ♥ kerstin. så kommer det alltid vara


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0