Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

Tjoho! som ni ser så har världens bästaste jessica knieling fixat lite med min blogg. (eftersom min förra design var ett bevis på hur desperat man kan vara över en design) så jag är överdrivet nöjd så tack så mycket jessica!

Klockan är 00:50. vilket innerbär att det är den 10de januari, både mamma och matilda fyller år idag. grattis mamma som fyller 42, och grattis matilda som blir 16.
matilda har fått reda på att hon ska få pierca näsan idag (klockan e över tolv remember) så jag ska följa med som stöd hah!

tycker synd om de personer som börjar skolan idag, själv börjar man på tisdag woho!

för tio minuter sen. osminkad, oplattat hår inte särskilt snyggt.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0