I cant see you You're unwatchable Like a motha fuckin broken t.v. If you could turn it on you'd probably see me

Har inte bloggat pga att jag har haft hög feber & sovit hela dagarna förutom igår.
nu är jag iallafall tillbaka. mamma har städat mitt rum haha woho. sitter och lyssnar på musik i mina högtalare jag fick i julklapp. har äntligen fixat spotify igen thank god.

skolan börjar på tisdag. bara tanken på det får mig vilja kräkas.

mamma köpte dehär i julklapp till mig. såna där kort man ska byta varge dag. typiskt henne hah.
men såhär står de iallafall på kortet idag.
intressant som fan.

Kommentarer
Postat av: Pinky

Jag ändrade den typ en gång när jag va hemma hos dig. och där stod det typ jag är bäst eller jag är världens bästa. eller något hhihihih , tyckeer jag du är :) <3

2011-01-09 @ 00:23:23
URL: http://voluntereed.tumblr.com

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0