Dag 1 – 10 Fakta om mig

1. jag är väldigt rädd för bråk, och jag gråter alltså när jag bråkar. är alltså en ''känslig fitta'' eller hur var det? (hah)
2. Jag gillar tjejer mer än killar, jag har tyckt om två killar i mitt liv. om man bortser från de
t så har jag bara gillat tjejer. slutsats: jag faller inte för killar så lätt.

3. bara om jag ser en bild på en råtta får jag rysningar. folk håller på och gnäller om hur rädda dom är för spindlar medans jag skriker och nästan gråter om jag ser en råtta springandes.

4. jag hatar när folk kollar mina bilder i min kamera, inte för att jag tagit några privata porrbilder som folk verkar tro när jag slänger mig över dom när dom kollar, jag hatar det bara. en gång skrek jag & matilda på varandra när hon ville se mina bilder, rättaresagt hon skrek som en idiot på mig hah!

5. Jag har alltid lyssnat på lugn musik eller rock, kommer ihåg i 5:an när alla hade sin fjortisdunk på mobilerna medans jag hade typ last resort & die motherfucker die och en massa lugna låtar som tex samson hette en utav dom, min pappa lyssnar ungefär på samma musik som mig, så de är väl han som smittat mig, och även min lillebror, sen gick något snett med min storebror eftersom han lyssnar på hardstyle

6. När jag tappar känslorna för någon så kan jag äckla mig på den, haha låter kanske lite elakt. men när jag slutade vara kär i min första kärlek så kunde jag rysa av tanken på honom. jag har vart äcklad av alla mina ex förutom en kille, vet inte varför jag inte äcklat mig på honom

7. jag får lätt ångest, mia har märkt det väldigt mycket tror jag, efter alla gånger jag låtit lite arg mot henne, eller kanske betett mig lite egoistiskt, eller skämtat på fel sätt så har jag kanske sagt förlåt tre gånger efter.

8. Jag är eller kanske nu mera var väldigt envis, framförallt mot mina föräldrar. kommer ihåg när jag skulle lära mig cykla, jag vägrade gå hem förns jag lärt mig cykla.

9. jag började röka när jag var 12 år, inte okej. men så går det när man är en liten snorunge som plockar fimpar med sina kompisar för att man tycker det är så kul med nikotinkick, och sedan köper massa paket för att få dom där nikotinkickarna, tillslut så försvann dom & då behövde man cigg ist.

10. jag är kort, jag är väldigt kort. folk brukar säga att dom trodde jag var längre, men nej jag är dvärg på typ 159 cm.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0