31 januari

om någon timma så är januari 2011 slut & kommer aldrig tillbaka. det stör mig inte särskilt mycket eftersom januari inte vart den roligaste månaden direkt.

jag har precis duschat & lagt mig i sängen vid datorn. imorgon börjar jag klockan 9 så jag får lite sovmorgon vilket är mycket bra.

nu kommer jag låta som en mösscrazy människa eftersom jag ofta har mössa på mig. men är det bara jag som stör mig på att lärarna i skolan röstat fram att man inte får ha mössa på lektionerna, men elevera får inte bestämma någonting? vad är det som är så jävla störande ifall någon har någonting på huvudet egentligen? man måste ta av alla yttekläder hela tiden, vad gör man på våren då, tar av sig tröjan som man haft ute? jag fattar inte, sån onödig regel det är väl upp till en själv. jag lovar att ingen lärare tycker det ser ''ohyffsat'' ut, dom vill säkert bara ha något att säga till om. men men.. vuxna är inte alltid världsbäst & smarta bara för att dom är vuxna.




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0