Roligt..

Fullständigt namn: Emma kristin elisabeth mårtensson
Ålder: 320
Vart bor du: sundbyberg, näckrosen.
Dagens roligaste: ingenting
Har du många vänner: ja det har jag!<3
Hur många har du kysst: haha ojojoj orkar inte ens räkna
Vem kramade du senast: lorina.
Hur många har du haft sex med? deru..
Hur många har varit otrogna med dig: 3 st haha
Har du pojk-/flickvän: kan man säga
Vem pratade du i telefon med senast: mamma
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod de: max, fest i bromma kom om du vill

FAVORIT:
Film: ingen aning helt ärligt.
Låt: HOME!
Mat: sushi
Dryck: vatten!
Färg: ingen
Stad: stockholm
Land: sverige
Ämne i skolan: svenska
År?: 2009 & 2010

SENASTE:
Personen du tänkte på: kerstin
Personen du kysste: påminn mig inte.
Gången du grät: några timmar sen
Pizzan du åt: oj minns inte
Gången du var i Göteborg: när jag var 4 år
Gången du var i Stockholm: bor här
Gången du var hög: haha
Personen som såg dig gråta: minns inte

ANTAL:
personer du älskar: Mångamånga
Personer du hatar: inte lika många. ogillar inte hatar.
Personer som sagt, jag älskar dig idag: mia
Glassar du ätit på en dag: oj vet inte, spanien när jag var liten vart de rätt många
Festivaler du ska på detta år: VILL GÅ PÅ PEACE AND LOVE!
Gånger du varit hög: 31234567
Personer du saknar just nu: 2 st
Gånger ditt hjärta brustit: 2

VEM:

Vill du kyssa nu: emelie
Ska du träffa imorgon: vet inte
Sjöng du senast för: mamma
Hade du senaste en msn konversation med: kerstin
Spelade du tv-spel med senast: vennee
Vill kasta en sten i huvudet på: ingen
Förtjänar att dö: Ingen
Vill du sova brevid inatt: emelie

VAD/VEM:

Gör dig glad: måånga
Gör dig ledsen: gamla inlägg i denna blogg!
Vad vill du helst göra nu: åka till valencia
Längtar du till: MARS!
Tycker du om dina betyg: förjävliga
Ångrar du i ditt liv: mycketmycket. kanske att jag inte tog vara på honom mer.
Är det bästa som har hänt dig: mina vänner


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0