I just wanna hold you Take you by your hand And tell you that you're good enough Tell you that it's gonna be tough

Denna fredag är ensam. min comviq kompis har blivit till bas och jag kan inte smsa någon. inte särskilt roligt. plus att ahlems mobil inte funkar. dampdampdamp.
menmen, har kollat på avsnittet svensk maffia som var här om dagen, där var det någon man kände igen, jadu matilda.. haha.

ibland kan det endå vara mysigt att vara för sig själv. men ibland inte, idag hade jag helst gjort något annat än att sitta här. får väl slösa upp mina sista timmar på spotify..
snart är det alla hjärtans dag, egentligen hade jag kanske inte vart själv iår igen men jo tyvär.
fan vad jag hatar vintern, denna vinter är precis som förra. jaja

just nu




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0