haloj

hej på er. jag bloggade inte igår, hade fullt upp med annat. ursäkta för det. men idag så. jag har vart i skolan idag, vilket är väldigt ovanligt eller hur? seg dag. en fin ahlem kom dit, det gjorde mig lycklig. jag skulle ha möte med skolan idag egentligen, ni vill gärna veta varför men så blev det inte, de blir nästa vecka istället. jag hatar möten, utvecklingssamtal & sån där skit. jag går alltid runt med klumpen i magen om att snart så måste jag anstränga mig för ett samtal med skolan, inte roligt. bara jag som känner så?

så nu får jag väl gå runt med ångest en vecka till. menmen, det går nog bra.

här har ni lite bilder från igår när hängde i stan med folket.

ahlem & camillo!

haha älskling

vi klickade första gången vi träffades, haha vilket var i typ april.

han och sina color..

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0