Åsikt om ''läggningar''

Jag tror inte på läggningar. då menar jag inte att jag inte tror att man kan vara kär i samma kön (haha vilket är rätt självklart att jag inte tror eftersom jag själv råkar vara det) jag menar att jag tycker det är en smaksak & fattar inte varför de ska delas in i grupper eller hur man ska säga, som tex homosexuell, och bisexuell. visst, om man är homosexuell så är de ju endå ganska självklart att man tycker om en kille/eller tjej och inte det motsatta könet, jag tycker då somsagt alltså att de är en smaksak & fattar inte varför folk ska särbehandlas för det. något jag också stör mig på är en del som tex tror på gud & jesus och de där och säger att jesus älskar alla och blablabla, och att ''gud uppfann adam och eva inte eva och amanda'' om man inte ''får'' älska någon utav samma kön och de nu då var gud som uppfann oss, varför skulle han isf uppfinna dedär med att man kan bli kär i vem fan som helst om han inte ville att de skulle vara så? (nu börjar jag komma in på helt andra grejer)

men tex bisexuell. jag vet och har hört om tuseltals tjejer, som varit kära i killar i hela sitt liv, sen helt plöstligt så blir dom kära i en tjej utan att ens tidigare ha varit intresserad eller tänkt tanken på en tjej. jag tror alltså att man en dag, även hur ''straight'' man än är kan bli kär i samma kön, så länge man vågar.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0