Sommar 2011

jahapp.. då var sommaren slut, om jag tänker efter så fett mysigt med vinter endå.. men de får jag väl ångra att jag sagt sen..
Här har ni min sommar!

JUNI
hade en fin skolavslutning, satt i utsiktsberget med alla nior o var på gott humör tills kerstin ringde o sa att hon inte skulle komma till sverige... (så blev de ju inte) jag åkte till landet, jag hade en rolig midsommar hos mia & jag köpte även nytt löshår.









JULI
månaden började inget speciellt. men den en onsdag fick jag ett samtal av kerstin som frågade om hon och emelie kunde bli upphämtade i skavsta och bo hos mig på lördagen som kom. jag blev så jävla glad att jag halkade i rulltrappan, dom tog med sig deras vän wilker vi hade de bäst varje dag. sen den 19de så åkte dom hem och jag var död i några dagar och sov med deras kläder, pappa gifte sig med maria och de var förns då jag verkligen ryckte upp mig. matilda följde med och vi hade skitkul med marias döttrar och deras kusiner.



wilker gav mig ett armband som minne!










AUGUSTI
Det vart pride, vi hängde där på dagarna, ella fiskade upp sexleksaker till henne och ahlem, jag och mia gick pride tåget, åt mig proppmätt på en resturang med pappa maria simon och hennes döttrar, hade det kul hos ella en kväll osv osv..




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0