boooring

Vad heter du? emma M
Vilket år och datum är du född? 18 april 1801
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? nej
Är du kär? ja
Gjort nåt du ångrar? japp
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ye
Är du blyg? beror på
Vilken årstid gillar du mest? sommar & vår
Favoritdjur? palla haha inget
Vad består din garderob av? kläder? eller?
Hur mycket pengar får du varje månad? 1000
Vad köpte du senast? cigg kanske
Den bästa filmen? she's the man:D
Vad är klockan just nu? 01:14
Hur mår du? bra
Vem kysste du senast? emelie
Är du mörkrädd? neje
Vart skulle du helst vilja ha piercing? tungan isf
Saft eller alkohol? alkohol saft e skitäckligt
Största svaghet? um, min ångest
Röker du? aa
Bästa bok? malin+rasmus=sant
Blivit rånad? nej
Humör just nu? vet inte
Vilka internetsidor besöker du varje dag? fb
Vad slösar du mest pengar på? ciggggg..
Kan man vara vän med sitt ex? ja de tycker jag, eller om ingen har känslor för varann men annars kan de va svårt.
Favoritchoklad? amigoooo mmmh
Varit kär i en kändis? jimmy jansson i 3:an....
Har du lätt för att kunna lita på folk? yeah
Är du lycklig? yes men kunnat vara lyckligare
Använder du smink? ah
Hur ofta motionerar du? never haha
Vad har du för drömmar? eh
Blivit förföljd? nja
Hur svarar du i hemtelefonen? hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen? ''tjeeeeeenare mannen''
Ringer det mycket till dig? mamma e rätt populär i min samtalslista.
Ringer du mycket? nej
Vem ringde du senast? vene
Hur mycket pengar har du? inga:/
Antal timmar sömn inatt? typ 10
Sover du ensam i natt? ah
Vem sov du hos senast? mia
Vem sov hos dig senast? hmm minns inte om de va mia eller mattiss
Vem vet mest om dig? jouline
Vem vet du mest om? jouline tror jag xd
Vad ser du fram emot? träffa emelie o kerstin
Vad vill du just nu? att sommarn aldrrig ska ta slut
Vem hånar du? iingen
Vem längtar du mest efter? emelieokerstin
Vem vill du helst slippa? ingeeennnn
Vem stör du dig på? ingennnn
Vem vill du sova bredvid inatt? emelie
Vilken årstid är det nu? augusti, sommar
Anser du dig själv snygg? tycker inte att jag e ful iaf
Har du varit kär? jap
Är du en bra partner? tror de
Har någon varit otrogen mot dig? nej inte vad jag vet men de tror jag inte
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? hah, antal gånger.........
Har du varit otrogen? ah i tidigare förhållanden
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad isf
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? eeeh jaaa
Vad åt du senast? jogurt (stavning)
Är du polare med grannarna? vi hälsar.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0