<3

alla gånger jag gråtit hos dig, alla gånger vi skrattat med varann så jag fått ont i magen, våra pussar som vi hittat på, alla gånger vi sovit med varandra och du pratat en massa tills jag somnat, våran musik vi gör med pussar, alla gånger du dampat på mig för jag retat dig för roliga saker du gjort, alla gånger vi skojtjaffsat så det slutat med att vi slagits hah, alla gånger du retat mig för jag brukade ta dig i nacken när jag pussade dig, alla gånger vi skämtat med varandra, gången i min säng då jag pussade dig så ofta att jag tillslut började räkna och kom till typ 80, gången du var här och vi alltid sov i min mammas säng typ 1 cm ifrån varandra fast de fanns jättemycket plats i sängen, alla gånger vi skrattat för någonting som vi tyckt låtit konstigt, den gången då din mammas kompis kom in i rummet när jag satt på dig och någon dag efter såg oss pussa varandra, alla gånger vi sagt ''ooommmg'' för den andra gjort något konstigt, alla gånger vi bara legat i sängen och pratat, gången då jag slog dig i huvet och du fick damp, gången du fällde ner mig på golvet och jag vägrade resa på mig(hah) den gången då vi var i konsum vid min pappa för och köpa cola och så sa en tant i kön när vi pussades ''äkta kärlek'' (hahahhaa) 7de september 2010, alla gånger jag drivit och sagt att de va ditt fel att vi inte blev tsm för första början och du sagt att de var mitt fel, alla gånger du pruttat på mig hah, alla våra minnen överhuvudtaget. med dig har jag alltid kul och för dig skäms jag aldrig, e glad att jag hittat dig och dig vill jag aldrig förlora. okej de här blev nog den längsta text jag skrivit till någon jag vart kär i, så känn dig speciell skoja. jag älskar dig!

nog de fulaste bilderna som tagits på oss men tycker de beskriver hur töntiga vi e ibland hah



Kommentarer
Postat av: hotmama ;-)

Niesåjävlasöta!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-08-30 @ 21:19:20
Postat av: hotmama ;-)

Niesåjävlasöta!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-08-30 @ 21:19:58

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0