you keep me from falling apart

PÅSKLOV! blir lycklig på tanken. ikväll vet jag inte vad som händer, skulle på ahlems uppträdande men de verkar inte bli av. jag vet inte. menmen, skolan idag var bättre än andra dagar, för alla hade cigg så vi ingen behövde säga/höra ''kan vi deeeeelaaaa'' och sen så var alla på gott humör eftersom att de är lov nu också. lunchkonsär idag också, maria sjöng, modigt!
& btw. NU ÄR DE VÅR!

lite bilder från skolan

jag & lorina i sooolen

HAHA bjuder, lina skulle ta kort men jag började skratta

jessica & lina

haha lite oberädd typ. jag & lollo

hah jag



de sitter en geting fast i fönstret i k-huset. jag & jessica kallar den ''getingen som aldrig dog'' eftersom den självklart rör sig när man slår på fönster

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahhahah getingen :D

2011-04-15 @ 23:06:00
URL: http://jessicaknieling.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0