Sumpan ser man sedan dör man

Så många gånger jag hatat de här stället, så många gånger jag gråtit hos mamma och sagt ''kan vi inte bara flytta ifrån de här fittstället'' så många gånger jag suttit i sundbyberg på någon bänk och bara klagat, så många gånger jag isolerat mig själv hemma för att slippa gå ut och se samma människor hela tiden, så många gånger jag bara drömt om att få byta ifrån ängskolan till någon annan på något helt annat ställe, så många gånger när folk frågat vart jag bor, och jag svarat ''sumpan, tyvär''  så många gånger jag stört mig så mycket på alla gamla gubbar & kärringar som klagat på allt man gör, så många gånger jag suttit i sumpan och gråtit och samtidigt tänkt ''jävla sumpan självklart att jag gråter här''

men sen finns det också, så många gånger jag älskat att träffa människorna här, så mycket minnen jag har i ängskolan, så många gånger jag suttit med vänner i tornparken, så många gånger jag smygrökt i grottan, så många gånger man suttit och skrattat ihjäl sig inne på donken, så många gånger man både beundrat och skrattat åt lasse på gamla ungdomsgården över vilken överdrivet glad & posetiv människa han är, så många gånger man hängt på kräftskivan, vårmarknaden & julmarknaden, så många gånger man suttit typ tusen pers på anna stället, så många gånger tony drivit med kärringen i spärren vid tbanan, så många gånger man drivit med alla som dampat för man suttit vid dagiset på kvällarna.
kan inte tänka mig att bo någon annanstans♥ & btw, kan inte sluta skratta åt sumpans ''klagosång'' på spotify haha!

låten säger ju allt haha!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0