Mia Ék Gästbloggar:

chacha bloggen! som alla bloggskrivare skriver, men tänkte skulle passa in lite eftersom jag själv inte har en blogg.

ja, vad ska man skriva om såhär lite på kvällskvisten. jo! jag tänkte vara hemma från skolan imorgon,eftersom jag har allergi mot något träd som heter "All" ingen aning vilket träd det är, iallafalla så säger jag att jag är sjuk :)
ni som är emmas bloggläsare kankse vill veta lite om mig?
i vilket val som helst, så får ni det nu.
jag älskar att jag inte är som alla andra, har töjningar 20mm och är bisexuell och har piercingar, cool är jag helt enkelt.

jag är nog den sjukaste människan emma känner, men hon älskar mig endå!
nog om det dära nu.

anyway, nu ska vi lägga till lite vardag hära eftersom det skulle finnas "en jävla massa vardag" hära i emmas blogg.
I alla fall så har jag vart i en park som heter långbro och softat med en vattenpipa och mina trevliga kompisar.
ätit grillad kycklig och majs! fyfan. VAD GOTTT! sedan har jag väl gått till gymmet och tränat på mig en massa muskler.

och nu försökte jag töja mitt öra också.. från 18mm till 20mm. men det ska ju inte gå heller eftersom min öronsnibb är så himla tunn!
aja,
nu får det bli ett par bilder sen får det vara nog! för ikväll... ;)



/m

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0