i love this place but it's haunted without you

Kom hem nyss typ ungefär. var på playset med ahlem agnes & massa. mycket trevlans gratis mat! haha.. dom är ju kristna där så de kom några tjejer & frågade en massor av frågor som jag också undrat men aldrig skulle våga fråga haha så de var roligt. är trött som satan, skulle kunna somna just nu men vill sitta vid datorn ett tag till. min storebror laddade ner den här shildrens list?(stavning) åt mig eftersom jag alltid vart asintresserad av andra världskriget, tro de eller ej.. men de fanns ingen text med & dom pratar så snabt & otydligt så jag stängde av, men vill så gärna se den. har någon sett den?

lite bilder från idag

agnes & jag inte på kultans toa.

direkt efter att bilden ovanför togs sa jag till agnes ''haha jag ser så överdrivet kort ut brevid dig'' då blev de självklart en sån här bild

HAHA! skulle ta smygkort på ahlem när hon var på toa, så jag stoppa in kameran i hålet där nere ni vet vid dörren. sen när jag tagit kortet ser jag & agnes på kameran att hon inte satt där så vi dog av garv. de va roligare än vad de låter haha!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0