The sharp knife of a short life, well I’ve had just enough time

tjenamittbena. är hemma från mia nu, eller ah. har vart ett tag. blåa linjen var avstängd, så jag fick åka mot hässelby ist & byta i fridhemsplan. hatar när det blir så, menmen nu är jag hemma iallafall.

haha, jag har otroligt tråkigt. så när mamma satt på balkongen fick jag för mig att skrämma henne, så jag kröp på golvet & slängde upp balkongen, fan vad rädd hon blev haha, söt är min fiiiina mamma. herregud, varför snackar jag om min mamma helt plöstligt. iallafall.

ska snart plugga, får se hur de går. jag dör.

kolla där är jag! ser ni kortet på tanten där nere? haha! de skickade jag till mia när
jag var i spanien.



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0