Ohgod

Kärlek:
Ditt äldsta hångel? - 94 bara.
Hur många har du varit riktigt kär i? - kär, 2 st. riktigt kär 2 haha!
Vad tycker du om kärlek? -  mysigtmysigt
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - njae. tony isf!
Har du svårt för att bli kär? - ja.
När hånglade du med någon sist? - um, nån vecka sen.
När fick du senast en komplimang? -  idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha ja?
Är du ensam nu? - som singel? japp
Vill du ha barn? - ja!

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - yes!
Hånglat med fler än 5 pers? - HAH, ooooja!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - haha ja!
Gjort något riktigt dumt? - yes
Gjort något du verkligen ångrar? - yep
Varit nykter på nyårsafton? - japps
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit tagen av polisen? - yeeees
fått din mamma att gråta? - vet inte.
Skämts över dig själv? - njaaa har jag väl
Sagt jag älskar dig och menat det? - haha, menar de varige gång.
Tagit droger? - nej
Varit kär i någon du inte haft chans på? - um, ja, eller asså. vart kär i nån jag inte haft chans på längre.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - minns inte, jag?haha!
Såg dig gråta? -  tror det var matilda
Fick dig att gråta? - vet inte
Du delade en cigg med? - vet inte
Du gick på bio med? - ohgud, jag vet inte.
Skällde på dig? - vet inte, säkert matilda haha!;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - nep
Kramat någon? - aa
Kysst någon? - pussat
Köpt någonting? - yes
Sjungit? - haha, aa
Saknat någon? - aa, matilda

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0