Någonting ni kanske inte visste

Jag blir kär i tjejer & killar! okej de flesta visste nog om det..

Mitt hatämne i skolan är bild! haha, true. när de kommer till att fota & sånt, de älskar jag. men dedär med att rita & måla av saker och komma på nåt eget, sån shit är de värsta jag vet i skolan. jag vet att bilden kommer gå åt helvete i år igen! lite konstigt, eftersom e är e flestas favoritämne typ.

•  Jag sjunger hela tiden! fråga bara mina vänner.

Jag hatar dunk musik. de går inte att lyssna på, har enda sen jag vart liten lyssnat på gammal musik, typ rock eller lugna låtar. aldrig såndär fjortis skit eller nåt liknande, jag fattar inte hur de går att lyssna på. men alla tycker ju olika.

Min låda med underkläder är fullt med stringtrosor. true, haha jag älskar alla underkläder, framförallt string, jag tycker de ser så fint ut (HAHA) ärligt, de här låter töntigt. jag kan stå & välja trosor på samma sätt som jag väljer kläder på morgonen, beslutsångest.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0