Någonting ni inte visste ..

Eh..
jag har ett marsvin. eller ah, de är min brorsas mest dårå, men jag tror jag gosar med honom mer än vad min bror gör. har haft honom i över ett år, han var så liten förut, nu kan jag inte låta bli & skrika: FAN VAD FET HAN ÄR! varige gång jag går in i min lillebrors rum.
men han e fortfarande söt.

kommer ihåg att jag hade ett marsvin när jag var liten, ågud så kär jag var i det djuret, låter kanske lite äckligt, men han hette gosse & hade en extra tå som hängde löst (HAH..) men han var min bästavän ett tag asså, kommer ihåg att jag låg med han på magen och sjöng i soffan. sen dog han en midsommar av nån sjukdom, kommer aldrig glömma att jag höll i honom & märkte hur han var påväg att dö, så låg han i mina armar med öppen mun, så gav jag honom snabt till mamma & sprang ut i vardagsrummet & grät. aw.

jag & min lillebrors marsvin idag. hade precis duschat just därför ser jag lite läskig ut.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0