Brace your self, cause I think I'm coming for you. Look up into the sky

min dag var rätt bra, hade gott humör i skolan & jag lyckades komma upp i sängen i morse, fick bra på mitt engelska test som vi hade förut, allt var så bra tills jag ligger perfekt i emelies knä & en fågel skiter på mig.

åhgud, så jag kände mig fräsh med typ.. äckligt bajs på byxorna, tur att de inte var mycket folk vid plattan. men jag kan inte undra nåt annat än, varför sket den just där jag låg. hade jag fått de i ansiktet hade jag dött.

tillbaka till min dag, emelie kerstin & ahlem skrattade åt mig, och min panik. sen drog vi till vårberg & hade de trevlans & ingen fick nån mer fågelskit på sig!




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0