And I won't cry if you can't love me like the way it used to feel We had our summer on Long Island now there's wounds that never heal

Tjoho! sitter hemma hos mia, har vart här hela dan typ med emelie och kerstin också. vi har kollat på film, happy feet! haha, och gjort en massor av annat, kollat på tv för det mesta.

just nu är bara jag & mia här, vi har tvn på & lyssnar på musik. najs va? haha nejmen ja. idag har jag vart i skolan också, ovanligt va? de var väl lika otroligt dödstråkigt som vanligt.
ska snart dra mig hemåt innan mamma ringer polisen, hah nejmen jag ska vara hemma vid nio.

mia & jag





HAHA! jag och mia lyssnade på värsta stekar låten & kolla på den här bilden.
vi dog av garv, fick ont i magen







Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0