Single book of matches, gonna burn whose standing in the way

bloggade inte igår för att jag först var i skolan, sen var jag med vanessa till klockan 6 då jag hade utvecklingssamtal. efter det så kom mia & emelie hem till mig, vi åkte till kisa för att jag skulle köpa nåt men hittade ingenting.

sen åkte vi hem till mig, & jag och emelie skojtjaffsa, så jag råka slå henne ashårt i ansiktet. HAH, förlåt!
men du slog mig också, hårt.
sen åkte dom hem, och jag gick typ och la mig haha!

pictures.

typiskt du

kolla vad snorungen blivit längre än mig, förut var hon kortare.. jag är äldre än dig ju.
kommer ihåg när vi var små & alla fråga om vi var tvillingar eller syskon haha, när vi sar nej sa dom
inte släkt alls!?

inge löshår! haha, jag & felicia hade omprov.

tönt.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0