She is everything and more The solemn hypnotic My Dahlia bathed in possession She is home to me

helgen spenderades med de finaste. fredagen så var jag i stan med ahlem & väntade på snorungarna som var så sega att vi dog. men tillslut så kom dom, vi var i stan. sen sov jag över hos dom i vårberg, vi chillade hemma hos mikka ett tag sen kollade vi på en film, och jag var så trött att jag råka somna precis när jag satte mig.

på lördagen så drog vi till VÅRT café i gamla stan. café kronan heter de. jag och kerstin hade inte mycke pengar. så kerstin bakade en kladdkaka som vi smugglade in och åt på sen. sen slutade kvällen hos min pappa, där vi hade lägenheten själva och sov. det var trevligt.







Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0