Lusten

1.Vilket namn är ditt mellan namn? - Kristin Elisabeth haha
2. Vilken tid gick du upp i morse? - halv 8
3. Är du i ett förhållande nu? - nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - edd
6. Får man fråga varför det tog slut? - jaru..
7. Har du haft ett seriöst förhållande? -ja
8. Vem vet mest om dig? - tup, jouline. matilda
9. Vad gör du på fredagskvällar ? - är med massa folk
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - gud, vet inte.
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - nej
12. Har du någonsin varit full? - ja
13. Har du testat droger? - nej
14. Röker du? -
15. Snusar du? - nej!
16. Saknar du någon just nu? - typ
17. Hur mår du idag? - börja dåligt, slutade för bra!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - eh? inga:p
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - typ, sörgde haha.
20. Bästa minnet från sommaren? - midsommar med matilda! och spanien med henne, emelie och kerstins födelsedag. de går inte att välja.
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - spanien
22. När var du där? - i somras
23. Är du rasist? - NEJ!
24. Har du helt svenskt ursprung? - eh tror de, annars typ 1% finsk haha.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? finland. FAST NEEJ! jag är inte därifrån, min gammelfarmor & farfar var där ifrån.
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - spelar ingen roll.
27. Ser du fram emot någonting just nu? - helgen
28. Sköter du skolan? - försöker göra de bästa jag kan.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - vet inte
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - hah, vet inte
31. Vilket ämne var det? -
32. Har du fått IG på ett prov? - nope
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - nej
34. Anser du dig vara intelligent? - nej
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - typ. förra sommaren.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - huh, gudja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - yes
39. Har du haft sömnproblem? - nja, jo en del gånger.
40. Hur ofta gråter du? - inte ofta! mest av glädje
41. Vad gör du när du mår dåligt? - går & lägger mig,hah.
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? - matilda.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - nej
44. Vilken klass går du i nu? - 5 året i gymnasiumet.
45. Vilken skola? - ängskolan
46. Har du varit otrogen någon gång? - ah.:(
47. Har någon varit otrogen mot dig? - nej :D
48. Är du stolt över dig själv? -nja.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - jag vet inte, faktiskt. är nöjd med att jag än konflikt rädd iaf, så slipper jag massa bråk hoho
50. Vad får du ofta komplimanger för? - öh, min sångröst & min rumpa typ.
51. Har du lätt att få folk att skratta? - eh, aa de flesta iaf.
52. Cider eller öl? - Öl
53. Har du några talanger? - alltid älskat att sjunga, sen jag var bebis liten hah.
54. Vet du om någon är kär i dig? - ah.
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? - hah, nej
56. Vad står det i ditt senaste sms och vem är det ifrån? - puss älskar dig med från mia
57. Hur lång är du? - HAH kort
58. Hur mycket väger du? - deru
59. Vilken storlek har du på kläder? - xs
60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? - jap

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0