För dig ska jag, göra det tusen gånger om

jag idag!





Kommentarer
Postat av: hanna

Heeeeej Emma! :)Jag håller på att rensa min data och kolla vad jag hade sparat:

jag måste börja med att säga förlåt, förlåt för personen jag varit mot dig i 100 år nu. jag vet att du nu för dig själv säger som min pappa '' de går inte att säga förlåt& sedan göra samma sak igen '' jag saknar dig, jag saknar dig jätte mycket och jag vill träffa dig, men jag vet inte hur. du är det jag saknar i livet, och nu har jag allt här, det känns som om att sticker jag förlorar jag, & jag har väl gjort ungefär lite så mot dig, stuckit och förlorat. du kan alltid prata med mig det vet du, och tack för jag kan prata med dig. jag förstår inte, du förtjkänar inte att stå utanför mitt fönster och kasta sten, du förtjänar inte att tjata om att få träffa mig någon dag, du förtjänar inte att gråta pga mig, & du förtjänar bättre vän än mig. jag vet att jag vart anorlunda, jag vet att de varit jag som bett om att få träffa dig, jag vet att jag vart en helt annan person mot dig än vad jag är nu, jag vet. och jag är förändrad, det vet jag också. du vet när vi var som allra bäst vänner? för inte så längesen. då var min fritid att sitta hemma hos kompisar, kolla på film och ligga och skratta hela nätterna, eller gå och lägga mig på en gång, men nu.. nu har jag ett helt annat intresse, inte för att du kollar på film med vänner alltid och somnar tidigt eller vad man ska säga, men vi har inte samma intresse längre, och jag gör verkligen vad som helst för dig att förstå nu, att jag menar inte att du ska sticka ifrån mig, eller lämna mig. jag har känt dig i hela mitt jävla liv, jag har alltid sett upp till dig, du har alltid varit den som hjälpt mig igenom saker. förlåt för jag gjort dig så jävla ledsen, jag suger på att vara en bra vän. alla har sina dåliga sidor, visst jag har nog en, & de är hur jag alltid dubbelplanerar, och hur jag sårar. kommer aldrig glömma alla våra minnen. den gången vi skulle åka hem till dig, så körde vi en tävling, om vem som kunde hålla foten utanför tåget längst innan dörrarna stängdes. du ville självklart vinna, så du höll den ute och du han precis snabbt dra in foten, men din sko ramla av. gud vad vi skrattade då.. du är helt underbar, du har typ inga dåliga sidor alls. du är samma människa som du alltid varit, medans jag är en helt annan. förlåt /emma



du kan ta bort de sen men de väckte fett mkt saknad,vi har inte setts på en evigheeeeeeeeeet. hejjjjjjjdå

2010-11-01 @ 22:50:34
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0