My love for you is journey.

drog mog emot vårberg idag med mia, där vi träffade emelie och kerstin. vi gick ut med någon hund, drog till skärholmen & tillbaka till vårberg igen, jag gillar inte rottweiler hundar speciellt mycket,så fick panik när den låg på mig och slicka på mig i soffan.

sen drog jag mia & ahlem till skärholmen igen, mia lånade ut mig pengar som fattades till en ny plattång, gulligt av henne, snorungen fyller år imorgon. iallafall, sen så drog jag vidare till kisa och mötte mamma, köpte present till mia, en mousse fondation eller hur man ska säga, dom är mycket bra märkte jag när jag använde mias, sen så en mascara.

nu ska jag nog snart lägga mig i ett bad. lägga hårinpackning och ta de lungt för mig själv.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0