oc, tråkig hemmakväll & sommarlov om en månad

jag har så jävla tråkigt.
jag hittade cola hemma hos mig, vilket inte händer varige dag så de gjorde mig lycklig, hoh.
jag ska typ sätta på mig i soffan & gråta till världens bästa oc.
marissa blir lite gay i sesång två också, gilla! HAH.

bara så alla vet, så är det om två dagar en månad kvar till sommarlov!
JA JAG VET bängskolan får det dn 15de fett sent alltså, & det suger
men tänk, en månad & två dagar så är det sommarlov igen!:o plus att alla e ju inte skoldagar,
LÄNGTAR!

jaja. nu ska jag kolla på oc, ha så kul med era mormödrar. hohohoh
bajs

stek. adept 10 april 2010

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0