Lisaaaa

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN : Emma kristin elisabeth mårtensson HAHA
FÖDD : 18 april
BOR: sundbyberg ;)
SMEKNAMN : nääe
FAMILJ : Mamma, Pappa, victor & simon
INTRESSEN : umgås hoho
SKOLA : ängskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : jajamen
ÅNGRAT NÅGOT: nej! :)
LJUGIT : nej
SVIKIT NÅGON : nej de tror jag inte:)
KÄNNT DIG SÄMST : ne
GRÅTIT : faktiskt, av lycka hahaha :p
SKRATTAT : haha ooja!
VARIT SJUK : nääee
VARIT UTOMLANDS : ne :(

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA :
inte längre;)
SKRATTAR DU OFTA : varje dag :D
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: glad typ:p
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra :)
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: mja, i 6:an
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : ja :p

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: ja!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : nej inte så:)
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : när den är bra så är jag de:)
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: kanske
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: japp:)
OM JA, VEM : edd?<3
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : oooooooooj många gånger haha :)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja, fast man klarar de :)
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: oooja!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : jag bryr mig inte
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : hmmmm
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: bajs
FÅR DU MÅNGA KILLAR : mohammed

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: svart :)
ÖGON FÄRG: typ grönblågrå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : halvkort, har löshår också haha.
SNYGG ELLER FUL: cool
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: klarar mig;)
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: ja haha
ELLER TVÄRTOM? :  va?:p
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: inte vad jag minns HAHA.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: njaa
SMINKAR DU DIG: yes
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: nej hahaha

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0