Jag tappar mina kläder Jag tappar värmen Grad för grad

hej på er! kasst med bloggning, sov hos vanessa igår till idag för vi hade det ganska så bääääst <33 vi såg på saw 5, övertala vanessa att dom inte var så lebbiga som alla tror.
sen gick vi till skolan idag ofc, efter de träffade jag mia köpte ny piercing idag också! vi åkte till stan men inga vi kände var dära, så blinka nån kille åt mig HAHA. sen eftersom att inga var där drog vi till fridhemsplan & köpte godis hihi så satt vi där. sen var vi hos mig & åt och satt vid datan och nu har bejbin åkt hem men vi ska träffas mer i veckan eftersom att hon åker till finland i helgen, kommer sakna dig mia.

bilder! e rätt ofixad efter idrotten sista lektionen. huh

bejb

piercing
bilden är äcklig huh

bara för att ha nån bild hah!

snyggt. visst e mitt tuggumi najs

mia: jag kan ta kort på dig överifrån
jag: aa men då måste jag ta ut tuggumit.
tro mig tuggumit var stoooort.

bejbi

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0