Hej på er.

Hej på er. ska börja igång med bloggandet nu igen, typ ta med kameran ut igen eftersom att orken inte funnits så mycket nu asså. men ja, det är typ ungefär tre veckor kvar tills min födelsedag, det känns bra, & jag längtar tills vårmarknaden i sumpan, då har man fetaste vårkänslan asså. jaja, om man bortser från allt de där så är jag hemma från skolan idag, fast klockan är redan tjugo i tre fast de känns som morgon.

imorgon flyttar jag hem till mamma igen, yeho. har tagit sveriges fulaste webb bilder, bara för att få nått & göra. och för att ni ska få ha det kul när ni läser.

shrek tröja, fint äckligt hår & trött, inget kan bli bättre.


woooooow kolla min töjning hihi


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0