!

har sagt det flera gånger förut men den HÄR dagen slår alla dagar i mitt liv. innan hade jag aldrig kunnat tänka mig själv på en rock konsär, men jävlar vad vi hoppade & skrek och sjöng framförallt som alla andra tro mig. vi blev helt svettiga & jag tror aldrig jag vart så törsdig. i början var det inte så trångt men sen i mitten så var de så trångt att jag & mia drev och la ansikterna på folks ryggar, & så fort man fick kall luft på sig dog man av lycka. sen kom det en packad brud & häller öl över mig, & sen häller sångaren i 30 seconds to mars vatten på oss & vi fick på oss som fan hihi. även fast hon den där tjejen hällde öl på mig var dagen den bästa! jag måste göra om det där, sååååååånt drag asså! lägger upp videos senare
slutet var så jävla bäst, dom spelade den här låten & aaaalla hoppade då så jävla bra. älskar låten, lyssna hela bäst lovar! man kan inte ogilla den.
så braaa låt till slutet.


lite bilder som beskriver bästa dagen i mitt liv.
förlåt tokio hotel, men 30 seconds to mars slår er hihi

mia älskling & jag innan vi gick

loveu

mia & kladdkakan, haha!

när vi skulle gå hhi<33

tunnelbanan, vet är en riktig mupp på den.

sötis på tbanan

kön. elsko

mia i kön. såsöt

när vi var inne & ja vi tog av oss skinnjackorna .. ofc annars hade jag nog vart död nu HAH

efter ett tag stog vi fastklämt mot den här rumpan. fyfan AHAHAHHA var tvungen att fota, en tjej bakom oss bad mig också hahahahh & sa att jag skulle säga, ''såhär fräsh var konsären'' fast det var när alla var så irriterade på att 30 second to mars aldrig kom

BÄÄÄÄÄSTA!

mia efter ett tag, så söööt men varm hihi vi doooog as svett. fast det var endå så jävla kul för vi sjöng skrek & hoppa utan att skämmas hihi

helt klart bästa dagen i mitt liv. längtar tillbaka som fan, & jag och mia har lovat varann & göra om det.
miaaaaaaaaa fuck vad jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja världens bästa dag någonsin med min älsklings emma :D!!<33333333333

hahahah nej vafan sista bilden ser det ut som att någon har hällt vatten på över hela mig xD !

2010-03-11 @ 13:45:58
Postat av: emma

ja!<3333333333 ne du e assöt

2010-03-11 @ 22:02:14
URL: http://turs.blogg.se/
Postat av: jamies lillasyster

Jippie Jamie va oxå på konsrten! 30 seconds to mars äger!

2010-03-12 @ 20:13:53
URL: http://jjcr.blogg.se/
Postat av: f

emma ere där mina byxor?;o<3

2010-03-13 @ 09:08:14
Postat av: emma

nej XD <3

2010-03-13 @ 10:57:49
URL: http://turs.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0