Är det bara jag?

är det bara jag som tänker på en lördag kväll typ ''nej jag ska inte sova, kommer bara ångra mig imorgon'' sen försöker hålla sig vaken, sen tänker man ''åh jag måste sova jag lägger mig nu så sover jag hela dan imorgon'' sen dagen efter försöker man ligga kvar i sängen men måste gå upp för man lagt sig såpass tidigt, och då ångrar man att man slösa bort en lördag på att gå & lägga sig lika tidigt som på vardagar. typiskt mig iallafall.

idag vet jag inte vad jag ska göra, vill inte till stan utan mia <3 men vi ska ses imorgon för hon har match idag. igår kväll satt jag & kollade igenom gamla bilder på mig jouline & felicia. bajs vad jag saknar början av sommaren.

bilden säger nog inte så mycket för er, men för mig så säger den sommaren 08

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0