tråk

Jag har insett att min senaste kyss: va ball
Jag pratar: svenska. HAH
Jag avskyr när folk: hum vet inte ;o
Min bästa vän är: Miä
Min första vän heter: Hanna
Kärlek är: edd <3
När jag borstar tänderna: ser jag konstig ut.
När jag lagar mat: blir de onice
Jag tänder på: ingen annan än min balla flicka
Jag är rädd för: ängskolan
Den värsta känslan är: vet inte, finns många  hemska känslor
Den bästa känslan är: pussapåentjejsomhetereddhindersson
Jag är bäst på: att steka.
Jag är sämst på: att gå snabt!
Om jag va ett djur skulle jag vara: en död råtta
Min mobiltelefon är: fett tråkig
När jag vaknar på morgonen: kollar jag mobilen ;D
Just nu tänker jag på att: jag e pigg fast klockan e tio över tio vilket e ovanligt på vardagar och att de kan bero på att jag sovit till klockan två idag, typ.
Bebisar är: sånadär som skriker

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0