svar på frågor!

1. Hej
2.Vad gör du?
3. Hur mår du?
4. Vad heter du?
5. Så du vet har inget att fråga
6. Vad tycker du ja ska fråga?
Svar:
hej, ingenting, jag mår bra, emma, okej, vet inte ;)

vet dina föräldrar om att du e tsm med en tjej? :)
Svar: yes mina föräldrar vet om att jag & edd är tillsammans :)

1. har du och din tjej nån gång gjort mer än strul ? ;)
2. om ni har gjort nåt mer, isf vad ? :P
3. hur känns det att va tillsammans med en tjej?
lite nyfiken bara ;) hejdå
Svar:
1. haha, mjaa!
2: hah, förlåt. vet att jag sa att jag ska svara på allt, men eftersom de inte bara handlar om mig, så vill jag vänta med att svara på de. pusss
3. asså, jag e ju kär i en tjej, all kärlek är kärlek haha, så de är inte precis så att jag går & tycker de e konstigt att va tsm med en tjej, de är själva henne jag e kär i, allt med henne lixom, så de känns ingenting speciellt? haha ;p

vad är det bästa med ängskolan?
vad tycker du om din klass?
vem är din bästa kompis i äng?
Svar:
1. hm, vet inte, inge speciellt ;p ibland hatar jag den, men endå skulle de bli så hemskt att byta, har gått där sen 6års & att jag vet att jag kommer sakna den när jag går ut 9an.
2. min klass är bäst!
3. har mycket bra vänner i äng, älskar alla så mycket:)

Vem är ballast i sexan i ängskolan ? x)))
Vem är ballast i sjuan ?
i åttan ? 8D
& i nian ? :D
Första äkta kärlek ?
Gjorde din piercing ont ?
Är du ball ?
Är jag ball ?
Vad skulle du vilja heta ifall du inte hette emma ?
Vad heter Edd egentligen ?, heter hon edd ? :D
Är du hel svensk ?
Favorit blogg ? :D

Svar:
1. um vet inte, umgås inte med 6or xd
2. haha många tyffingar dära!
3. många!
4. asså, har vart rätt kär innan edd, & gillat folk innan edd. men första äkta kärlek, e ärligt edd, har trott att jag vart äkta kär förut, men asså, tanken på att jag & edd skulle göra slut blir jag nästan tårögd av.
5. nep, de gjorde den inte :)
6. klart jag e :)
7. vet inte vem du e, men aa okej du e ball ;)
8. vet inte, tycker att emma e lite tråkigt, vill heta nåt anorlunda.
9. ne, hon heter inte edd, hon heter jodie :)
10. mjaaa, eller asså. mina gammelfarmor & dedär var finska, så jag e pytteeeefinsk, okej 5% kanske hahah.
11. vet inte, har ingen favorit.

Vem var de som fråga du eller Edd ? :D
Hur träffade du mia ?
Tycker du att mia är fin ? :D
Vem är finast, jessica, lorina, betty eller felicia ? asså i din skola x)
Tycker du att jag borde skaffa emocore ?
Det kanske jag tycker..
Jag är über c00l.
Svar:
1. huh, hur menar du nu?;o
2. haha, vi hade varandras msn helt random ;)
3. men åh alla e finast :)
4. haha gör't!
5 okej ;D
6. jaså jag med ;)

hur har du fått ditt hår så fint ? :0
Svar: nemen haha tack!:D um, vet inte om de e nåt speciellt med de, men typ hårspray?:o

Vad är det roligaste du gjort,med mig :D
Tycker du om chips och cola?
Varför bli din familj : Em,Sm,Vm,Cm , så skiter vi i baba din :)
Puss o lång Björn korv! <3
Svar:
1. HIHI anna, vet du jag gör roliga grejer med dig all the time!
2. JA! de e godast hemma hos dig i sumpan :)
3. för vi e idrottsälskare! AHAHA inmyass!
PUSSSSS

Vart har du piercing/piercingar? :) Kram!
Svar: hey :) bara i läppen, sen har jag 6mm töjning också om de räknas haha!
pusspådig :)


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0