shore

åkte direkt hem till edd efter klassens dag igår, men edd somnade när jag var påväg dit :(
så jag stog där i en halvtimma, sen vaknade hon. tycker synd om mig, fast sen la jag mig under hennes täcke brevid henne hihi då blev jag glad då.

sen träffade vi mia, vi åt 2 cheseburgare var alla tre, sen var jag fett mätt. haha, vi sprang runt i globen centrum, de fanns en tavla där man ska hänga upp kärlekshälsningar, jag skrev om edd hih hon om mig & mia om emelie. trevligt.
mia sov hos mig tills idag, vi somnade i soffan, sen vakna jag på natten så var inte mia där, så då gikc jag in i mitt rum, så ligger hon över hela sängen, så vakna hon av att jag försökte lägga mig där då akta hon sig. haha ;)

nu e bögen & duschar, och jag ska också göra de efter henne.
puss sålänge!

bilder
haha mia älskling :D

sötis

haha, mitt hår ser äcklitg ut :(

världens besta kompis

tanto bror hahahh vi gick utan skor :)



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0